Henan Bensen Industry Co.,Ltd

Perchè a pelle di l'internu di a vittura apparirà un fenomenu di nebbia

FOGGINGpelle sintetica artificialeprova hè principarmenti per sustanzi volatile cundensatu nantu à vetru, o foglia d'aluminiu, un mètudu di prova.U metudu di trasmissione di luce pò esse usatu o u metudu di pesu, u metudu di pesu hè faciule d'opere è più largamente utilizatu, in generale in 2mg per scuntrà u standard.

U cuntenutu di sustanzi volatili in l'accessori interni di l'automobile hè un fattore impurtante chì afecta l'ambiente internu è a visibilità di guida di l'automobile.In u prucessu di pruduzzione è migliurà funziunali diaccessori interni di vittura, Sustanze di molècule petite sò prubabilmente intrudutte in elli, è i sustanzi introdutti sò volatili, soprattuttu quandu a temperatura in l'internu di a vittura hè alta.I sustanzi picculi molecule volatilizati in l'internu di a vittura o flottanti in l'aria, inquinanu l'ambienti di l'aria in l'internu di a vittura, mettendu in periculu a salute umana dopu esse inalati, o cundensendu nantu à i finestri di a vittura, affettendu negativamente a linea di vista di guida è minaccianu a sicurezza di guida.Per quessa, cumu pruvà u cuntenutu di sustanzi volatili in i parti interni di a vittura hè una preoccupazione cumuni in l'industria di l'automobile.Oghje Bensen vi dà una introduzione dettagliata.

A storia di a prova di rendiment di nebbia volatile:

1992, u Cumitatu di Standard Automotive Tedesco è u Cumitatu di Standard di Materiali Sintetici hà publicatu un standard, DIN 75201

1994, Società Americana di Ingegneri di Veiculi Motori, SAE J1756

2000, Organizazione Internaziunale di Standardizazione, ISO 6452

2005, Standard Chinese QB/T 2728

Nant'à i standard di prova di nebbia ùn anu micca ancu ghjuntu à una regulazione internaziunale unificata, pudete capisce ogni metudu di prova per sceglie l'ambiente lucale adattatu dopu à u metudu di prova.

I periculi di a nebbia volatile di pelle è u significatu di a rilevazione:

1. Gas volatile in u parabrisu di a vittura o a condensazione di a finestra, risultatu in una visibilità povira, affettendu a visione di u cunduttore è a sicurità di guida.

2. Certi sustanzi volatili sò dannusu à u corpu umanu è affettanu a salute di i cunduttori è i passageri.U cuntrollu raghjone di e sustanzi volatili, u rendiment di nebbia volatile (cunnisciutu ancu cum'è performance di nebbia) a prova di i materiali utilizati in l'internu di l'automobile hè assai necessariu, u valore di nebbia supera l'indicatori standard di u materiale ùn serà micca usatu perinternu di l'automobile.

Cuir artificialeduvuta à u rolu di naturali è artificiali è altri fattori, a superficia apparirà nuvole o cunfini sfocata secrezioni foglia, chiamatu pelle "crema".Cum'è i ghjorni di pioggia di pelle,pelle sinteticaprecipitarà a polvera bianca ("crema salina");a pelle cuntene assai sustanzi di l'acidu grassu, allora i prudutti di coghju in certi cundizioni prubabilmente appariscenu "crema d'oliu" blemish;e pelle "crema sulphur" canusciutu macari comu cancru di pelle, assai difficiuli di superà;pelle per un bellu pezzu in a preservazione di l'ambienti di muffa faciule da cultivà (alta temperatura è ventilazione alta umidità, chì cuntenenu macchie di fonte di nutrienti, etc.), a so superficia cumpariscerà cù una varietà di culori (grisgiu, giallu, marrone, verde blu) muffa. spots, chjamati "crema di muffa".

I causi di i quattru tipi di crema

asdadadSalt Cream
Perchè u coghju ùn hè micca lavatu cumplettamente dopu a neutralizazione è prima di u tamburinu, ci sò assai sali solubili in u coghju, cum'è u salinu, mannite, alume, bicarbonate di soda, etc. Sti sali sulubili sò dissoluti in l'umidità in u coghju. è formarà "crema saline" nantu à a superficia di pelle dopu à l'asciugatura, o esiste in u statu di cristallu trà ufibre di pelle, è migrarà à a strata di a superficia di u pelle quandu scontru l'umidità.Quandu hè umitu, migrarà à a superficia di a pelle per furmà "crema di salitu".Se sguassate a "crema di salitu" nantu à a pelle, apparirà novu quandu hè umita, è quandu u ferru cù un ferru caldu, a "crema di sal" ùn hè micca assorbita da a pelle.
asdadadCrema d'oliu

A pelle hè sempre sottumessu à prucessi dinamichi di espirazione è inalazione cù u mondu esternu durante u almacenamentu o l'usu.E molécule di vapore d'acqua in a pelle portanu l'acidi grassi saturati è i so esteri trà e fibri di colagenu per migrà à a superficia di a pelle, è cundensa in spots bianchi "crema d'oliu".In generale, "crema d'oliu" appariscerà in a pelle cruda in e parti grasse.U mutivu hè chì u prucessu di manifattura di pelle sgrassante ùn hè micca abbastanza, o in ordine per migliurà a sensazione di a superficia di pelle usata paraffina solida, silicuu solidu, acidi grassi avanzati è altri liquori grassu altu puntu di fusione ùn ponu esse assorbiti da a sustanza uniforme di pelle. , o pelle cù mantenimentu oliu in u cumpunente di cera più, in i pori, etc., in u prucessu di almacenamiento è usu faciuli di migrate à a superficia di u pelle, furmendu "crema d'oliu".

asdadadCrema di zolfo

In l'industria di u tanning, a maiò parte di elli utilizanu u metudu di cendra-alkali per sguassà i capelli è immerge a cendra, in quale una grande quantità di NaHS è Na2S sò aghjuntu, è sti sustanziali sò ossidati in a serie successiva di trasfurmazioni per pruduce monomeri S trà u pelle. fibre, chì producenu cusì u genu patogenu recessivu di "crema sulfurosa".Quandu a pelle hè secca naturalmente o cotta à alta temperatura, "crema di zolfo" ùn appare micca, è S hà un effettu di riempimentu nantu à a pelle, chì pò riduce l'aderenza di collagenu è fà chì a pelle si sente ricca, dolce è fina, etc. ., Ma perchè i monomeri S ùn sò micca resistenti à a temperatura alta, perchè quandu si scontra a temperatura alta, S esce, è dopu à rinfriscà, si cristallizza nantu à a superficia di a pelle è forma "crema sulphur".Formazione di "crema sulfurosa".Perchè u monomeru S hà una stabilità assai bona à a temperatura di l'ambienti, l'acidu forte, l'alkali forte, l'agente oxidante forte, l'agentu riduzzione forte à a temperatura di l'ambienti ùn pò micca reagisce cun ellu, è hè pocu soluble in acqua, cusì sta crema una volta formata hè assai difficiule. per vince.

Bensen Leather

asdadadCrema di muffa

A crescita di u muffa nantu à a pelle hà i seguenti trè motivi.Prima, a pelle cuntene una fonte di nutriente di crescita di muffa.Comu tutti sapemu, a pelle per i prudutti di trasfurmazioni di cumposti di polimeru naturali, i so cumpunenti principali sò a proteina di u collagene è u grassu, in u prucessu di pelle, aghjunghjenu ancu un gran numaru di olii è grassi animali è vegetali, sali inorganici è minerali è caseina, etc. ., Quessi sò boni fonti di nutrienti necessarii per u crescita di u moldu.Siconda, a prisenza di un gran numaru di spori di muffa in l'aria.Questi spori di muffa float cù u ventu, cù u scontru, una volta cadunu nantu à u coghju, per via di l'accessu à nutrimentu riccu, assai faciule di cultivà è di ripruduce.U terzu, u processu di pelle è e cundizioni di almacenamento è trasportu, favurèvule à a crescita è a ripruduzzione di u muffa.Temperature di crescita Mold, umidità è gamma PH hè assai largu, adattatu per a crescita di a temperatura 25 ~ 35 ℃, l'umidità relativa hè più altu di 75%, u valore PH hè generalmente trà 1,5 ~ 11, u valore PH più adattatu hè di circa 6,0.In u prucessu di tanning, cum'è l'acid dipping, tanning, retanning and finishing, i billets è u coghju finitu sò in cundizioni acidi, è a struttura porosa di u coghju porta à a so forte hygroscopicity è altu cuntenutu d'acqua (u cuntenutu di l'acqua di u coghju finitu). hè di solitu 14% ~ 18%).Sutta a cundizione di u clima caldu è l'alta humidità di l'aire in u sudu di a Cina, a pelle è i so prudutti sò assai faciuli di cultivà u muffa, è in u nordu ci hè ancu a pussibilità di u muffa.L'ambienti caldi è umidi in u prucessu di almacenamento è trasportu furnisce ancu e cundizioni favurèvuli per u longu muffa di pelle.

U principiu di a rilevazione di nebbia volatile

Materiali interni di l'automobilepò esse sustanzi volatili volatilized in l 'aria dopu à u caldu, aria calda scontru uggetti rinfrescante, sustanzi volatile è cundensatu in liquidu attaccatu à l 'uggettu cooling.U prucessu di nebbia hè a volatilizazione di sustanzi - prucessu di condensazione.

Bensen Leather -2

Metodi di rilevazione di nebbia volatile

1 、 lusterità mètudu.

Specimen in a tazza di nebbia hè stata riscaldata da u gasu evaporatu condensatu nantu à u pianu di vetru à bassa temperatura, paragunendu u valore di gloss prima è dopu à a cundensazione di u vetru di vetru è calculà, u valore di fogging di u specimenu pò esse derivati.

2 、 Metudu Haze.

Specimen in a tazza di nebbia hè stata riscaldata da u gasu evaporatu condensatu nantu à u pianu di vetru à bassa temperatura, paragunendu u valore di nebbia prima è dopu à a cundensazione di u vetru di vetru è calculate, u valore di fogging di u specimenu pò esse derivati.

3 、 Metudu di pesu.

U gasu evaporatu da u specimenu in a tazza di fogging hè riscaldatu è condensatu nantu à u fogliu d'aluminiu di bassa temperatura, è u cambiamentu di pesu prima è dopu à a cundensazione di u fogliu d'aluminiu hè pesatu per ottene u pesu di u fogging è a condensazione di u specimen.

Bensen Leather -1

Misure di suluzione di pelle "crema".

Per u prublema di pelle "crema", a chjave hè a prevenzione, a produzzione di a cumpagnia Bensenpelle sintetica artificialefucalizza nantu à u sgrassamentu è ogni prucessu di lavare, per prevene l'oliu naturali generatu da a "crema".À u listessu tempu, prestate più attenzione à i materiali chimichi in a prova di fabbrica è a formulazione di liquore grassu, cù un bonu ligame, una piccula mobilità di licoru grassu sinteticu è oliu vegetale mudificatu cum'è u licore grassu principale, a quantità ghjusta di oliu minerale per evità o impedisce. l'occurrence di "crema";anti-mildiu deve ancu esse mintuatu in u prucessu di funziunamentu è u almacenamentu di almacenamiento, aghjunghje l'agentu anti-mildiu, a ventilazione di u magazzinu, seccu;cuntrullà i cundizioni di temperatura Per evitari a "crema" di i cundizioni apprupriati apparisce.

I prudutti di pelle utilizati in a vita di ogni ghjornu, cum'è a "crema di salitu", ponu esse sbulicati cù una spugna chì hè bagnata è sguassata, è poi sguassate cù emulsionate shoe polish dopu l'asciugatura.Per a "crema d'oliu" dispunibule etere o seccu subitu dopu asciugà cù un pannu suave per sguassà.Per a "crema di muffa", assicuratevi di mantene i prudutti in un ambiente seccu, temperatura bassu, bluccà l'aria, decontaminazione è mantene pulita.E "crema di zolfo" perchè hè chjamatu pelle "cancer", una volta furmatu hè assai difficiuli di esse eliminati, cusì solu in u prucessu di trasfurmazioni di pelle per cuntrullà.


Tempu di Postu: Dec-15-2021

Mandate u vostru messagiu à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi