Henan Bensen Industry Co.,Ltd

Resina di poliuretano a base d'acqua di pelle sintetica aumentata da RMB 2000-3000 ton

In i tempi recenti, guidatu da l'inflazione di l'energia glubale è di l'input chimicu, a nova "pulitica di cuntrollu doppiu" di ogni pruvincia è a carenza di pruduzzioni di l'electricità, u prezzu di a materia prima hà aumentatu significativamente.Per allevà a pressione di u funziunamentu, a nostra sucietà hà decisu di aghjustà u prezzu unitario di i nostri prudutti (cuoio di microfibra sintetica) à a vostra cumpagnia di novu da u 1 di dicembre di u 2021 basatu annantu à l'ultimu aggiustamentu di prezzu, è a gamma di crescita hè 2000-3000 RMB. /ton per diversi prudutti.Per piacè cunsultate u nostru direttore di vendita per u prezzu specificu.

Hè capitu chì da questu annu, affettati da i prezzi di materie prime è di l'energia in tuttu, i fornitori di materiale di poliuretanu à base d'acqua è l'imprese di fabricazione di pelle ecologiche basate in acqua sò sottumessi à enormi difficultà cummerciale, tutta a catena di l'industria hè affruntata da una longa. tempu di pèrdita di soldi, chì affetta adversely u sviluppu sustinibili è sanu di l 'industria, acqua-basatu cullizzioni ecunòmicu amichevuli cum'è un high-fini novu materiale, hè a direzzione di sustegnu strategicu naziunale, parò, un tali mercatu high-end, u u sviluppu ùn hè micca liscia L'overcapacity di u supply-side è u mercatu di a dumanda di a dumanda hà fiascatu à furmà in modu efficace.A resina d'acqua è l'industria di a pelle ambientale à l'acqua sò entrate in una cumpetizione viciosa in anticipu, è parechji talenti d'alta qualità è e forze tecniche chì sò entrati in u mercatu in a prima tappa soffrenu per senza supportu di prufittu, è a so fiducia era seriamente sfida. .

Quist'annu, i materiali crudi è ausiliarii di a catena di l'industria di u coghju di l'acqua sò cresciuti, ma u prezzu di vendita di pelle sintetica basata à l'acqua hè diminuitu, è u ligame mediu hà soportatu troppu costu, chì hè un statu assai malsanu per u mercatu di pelle sintetica basatu à l'acqua chì hà appena dimustratu un momentu in crescita in Cina, è sta cundizione hè ovviamente difficiule di sviluppà sustinibili.Parechji fornitori di poliuretani à l'acqua anu spressu a so speranza di prumove u ritornu di prufittu raghjone di l'industria di pelle di l'ambienti à l'acqua, è speranu ancu chì l'imprese upstream è downstream anu da travaglià inseme per mantene u sviluppu sanu è sustenibile di a pelle sintetica basata in acqua. mercatu.

L'aumentu di u prezzu di pelle artificiale di Bensen ùn copre micca cumplettamente l'aumentu di u costu, grazie per a vostra comprensione è sustegnu.Bensen hà da cuntinuà à migliurà è rinfurzà a qualità di i nostri prudutti è servizii, è à u listessu tempu fà u nostru megliu per risponde à i vostri bisogni di supply.Speremu sinceramente di riceve u vostru sustegnu è capiscenu.


Tempu di post: 30-novembre-2021

Mandate u vostru messagiu à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi