Henan Bensen Industry Co.,Ltd

Nova tendenza di u mercatu di pelle sintetica

SAN FRANCISCO, 31 di maghju di u 2022 (GLOBE NEWSWIRE) - Fatti è Fattori hà publicatu un novu rapportu di ricerca intitulatu "Mercatu di pelle sintetica - Global Insights, Growth, Size, Share, Comparative Analysis, Trends and Forecast Report 2022 - 2028".

"Secunnu l'ultime ricerche, a dimensione di u mercatu glubale di pelle sintetica è u valore di a dumanda di sparte hè stata valutata à 63,17 miliardi USD in 2021 è hè previstu di attraversà a marca di circa 80,55 miliardi USD in 2028, à un tassu di crescita annuale cumpostu (CAGR)) u periodu da 2022 à 2028 Circa 4,01% in u periodu di previsione.

A pelle sintetica hè un tessulu artificiale cumpostu principalmente di cloru di polivinile (PVC) o poliuretanu (PU).Questa hè una pelle sintetica chì s'assumiglia à a vera pelle.A pelle sintetica hè tinta è trasfurmata per vede cum'è una vera pelle.Questa pelle hè chjamata vegana, pelle artificiale, pelle sintetica è pelle.

A durabilità, a resistenza di u culore è a resistenza à u clima sò tutti i vantaghji di a pelle sintetica.Ùn hà micca strati o cuciture;dunque, l'acqua ùn pò micca sbuccà in l'internu è dannu u materiale.

A dumanda crescente di pelle sintetica in l'industrii di l'usu finale cum'è calzature, mobili, automobili, vestiti, borse, portafogli, è altri guidanu u mercatu.U mercatu di pelle sintetica serà guidatu da fattori cum'è a crescente dumanda da l'industria di i calzari, a macellazione di l'animali, i vantaghji nantu à a pelle pura, è a crescente dumanda di veiculi di lussu è elettrici.A pelle sintetica hè trattata chimicamente per fà a resistenza à u sole, i graffii è u focu;ma per via di l'usura, diventa debule è propensu à a degradazione.

A pelle sintetica hè prezzu;in ogni modu, hè bisognu di un altu livellu di cura è mantenimentu, è ancu di prutezzione di u sole direttu per allargà a so vita.Dunque, i clienti è l'utilizatori finali in l'industria cummerciale cunsidereghjanu vantaghji nantu à i svantaghji quandu facenu decisioni di compra.

L'industria di a pelle hè stata affettata negativamente da COVID-19, chì hà creatu opportunità per a pelle sintetica.A pelle sintetica hè stata recentemente in una grande dumanda di letti è mobili in ospedali improvvisati è strutture mediche in u mondu per aiutà i pazienti cun COVID-19 è altre malatie.Questi materassi è altri mobili sò spessu cuparti di pelle sintetica antibacteriale o antifungali di qualità medica.A diminuzione di a vendita di vitture in a prima mità di l'annu hà influinzatu indirettamente a dumanda di pelle sintetica, chì hè principalmente utilizata in l'internu di l'automobile.

Tuttu u rapportu di ricerca esamina u mercatu di pelle sintetica da prospettive qualitative è quantitative.I dui lati di l'offerta è di a dumanda di u mercatu anu esploratu. L'analisi di u latu di a dumanda guarda prima i rivenuti di u mercatu in diverse regioni è poi paragunà cù i rivenuti in tutti i paesi maiò.A ricerca di l'offerta guarda i cuncurrenti chjave di l'industria, a so presenza regiunale è glubale, è e so strategie.Ogni paese maiò in l'America di u Nordu, l'Europa, l'Asia Pacificu, u Mediu Oriente è l'Africa, è l'America Latina hè esploratu exhaustivamente.

U rapportu cuntene una ricerca qualitativa è quantitativa nantu à u mercatu globale di pelle sintetica cù insights dettagliati è strategie di sviluppu impiegate da i cuncurrenti chjave.U rapportu furnisce ancu una analisi approfondita di i cuncurrenti chjave in u mercatu è furnisce infurmazioni nantu à a so cumpetitività.U studiu identificanu è analizà ancu e strategie di cummerciale impurtanti cum'è fusioni è acquisizioni (M&A), affiliati, cullaburazioni è cuntratti utilizati da questi principali attori di u mercatu. .

L'Asia Pacificu domina u mercatu glubale in 2021. U mercatu regiunale cresce à u ritmu più veloce da u 2022 à u 2028. L'ecunumia più grande di generazioni di rivenuti in a regione Asia-Pacificu hè prevista per esse Cina, India è Corea di u Sud.Ci hè parechje prospettive di espansione per i ghjucatori di u mercatu cum'è u redditu dispunibile aumenta cù a crescita di a pupulazione.Cina hè unu di i mercati più impurtanti in quantu à a fabricazione di u produttu è a vendita.

Per d 'altra banda, a pandemia glubale hà avutu un impattu negativu nantu à a produzzione di fabricazione di u paese.Per piantà a diffusione di a malatia, certi fabricatori anu chjusu o rallentatu e so attività.A produzzione limitata di fabricazione per via di a cessazione o rallentamentu di l'operazioni è di e limitazioni di fornitura è di trasportu è di rallentamentu di l'infrastruttura in u paese hè prevista per avè un impattu negativu in a dumanda di produttu per l'applicazioni finali in un futuru vicinu.

Bensenleather


Tempu di post: Jul-21-2022

Mandate u vostru messagiu à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi