Henan Bensen Industry Co.,Ltd

À propositu di a pelle scamosciata sintetica in microfibra artificiale

Suede (ji pi rong) hè un tela fatta da u suede di l'animali.

In u mercatu di tissuti, suede hè diventatu u nome cumunu per una varietà di imitazioni di pelle.Questi includenu suede di denim, suede di urdimentu (suede backed in tela), suede di trama (suede satin), suede di maglia di urdi, suede di doppia faccia è suede stretch.

Ci hè dui tipi di suede, naturali è artificiali, è quellu chì hè citatu quì si riferisce solu à u suede artificiale imitazione.Suede-like tissus sò tessili tessili cù un stile spiciali chì sò fatti cù materiali tessili spiciali è cù prucessi speciali di tintura è finitura, è sò attualmente unu di i tessuti high-end più populari in u mercatu domesticu.A sensazione è l'apparenza di suede imitazione hè abbastanza simili à suede naturale, a so struttura di u mudellu di a superficia hè ancu simili à suede naturale, dopu un finitu speciale, fine è flat, soft and plump, più durable di suede naturali, ancu più faciule di mantene.

Suede tela hà assai pruprietà micca menu di suede naturale, ci sò assai pruprietà ancu megliu cà suede naturali, cum'è u so tela si sentenu suave, glutinous, bona drapability, texture light.

Passi di pruduzzioni di pelle scamosciata:

1. Coated with polyurethane nantu à un tissutu di basa di suede insula flexible.

2. L'asciugatura è a forma cù una machina di secca è forma.

3. Spazzola per fà a pelle suede.U tissutu di basa utilizatu in u primu passu hè un suede isulanu PTT / PET cù PTT cum'è cumpunente isulanu.U prucessu di revestimentu di poliuretanu descrittu hè l'impregnazione di u tessulu di basa in un bagnu di impregnazione chì cuntene una dispersione di poliuretanu aquosa.Siccomu u tessulu di basa hè impregnatu di poliuretanu à l'acqua, l'impregnazione hè seguita direttamente da l'asciugatura in una macchina di secca è di forma, chì elimina i prucessi di coagulazione è di lavatu è riduce i costi di fabricazione cumparatu cù u prucessu originale, è elimina una grande quantità di organicu. solventi è riduce assai a contaminazione.U tela di basa scelta hè un tela suede fatta da fibre isulane cù PTT (tereftalate di polietilene) cum'è u cumpunente isulanu, chì hà una bona elasticità è elasticità cumparatu cù i tessuti suede fatti di fibre isulane cù poliester o nylon cum'è cumpunente isulanu.

Metodi di pulizia per a pelle scamosciata:

Se a suede hè polverosa o dripping with oil, prima deve sguassate a polvera da a superficia cun un pappu seccu, è poi sguassate a superficia cun un pannu suave (attenzione à ùn aduprà troppu forza, deve esse sguassatu cù delicatezza (se ùn pudete micca veramente sguassate, pudete pruvà un polveru di scarpi senior, u tipu cù picculi particelle). Allora aduprate una spazzola di gomma speciale per allisà i capelli nantu à u suede in una direzzione, cum'è i capelli di u suede daranu solu. tutta a pelle un culore uniforme è uniforme quandu sò in a listessa direzzione.


Tempu di pubblicazione: 13-10-2022

Mandate u vostru messagiu à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi