Henan Bensen Industry Co.,Ltd

2021 All China Leather Exhibition Fair serà in Shanghai

2021TuttuCuir ChinaEsposizioneFiera posposta da u 23 à u 25 di nuvembre

Tutti l'urganizatori di a China Leather Exhibition (ACLE) a China Leather Association (CLIA) è l'Asia Pacific Leather Fair Limited (APLF), anu decisu di posponà a Fiera di l'Esposizione di Cuoio in Cina inizialmente prevista per u 31 d'Aostu 2021 - 2 Settembre 2021 à u 23-25 ​​di nuvembre. , 2021, tenuta in Shanghai New International Expo Center.

U postponimentu di l'esposizione hè in risposta à u guvernu municipale di Shanghai nantu à e misure di prevenzione è di cuntrollu di l'epidemie per aghjurnà, tutte e China Leather Exhibition Fair hè a mostra internaziunale domestica, cunnisciuta cum'è l'imprese internaziunali per sviluppà u enormu mercatu cinese hè obligatu à participà à l'eventu. , ma ancu l'industria di u pelle glubale hè u focu di l'attenzione.Ogni annu, a fiera accoglie decine di millaie di cumpratori da e pruvince pruducia di i prudutti di cuncia, calzature è pelle di a Cina.L'urganizatori cuntinueghjanu à cumunicà strettamente cù l'espositori è i visitatori ACLE è urganizà diversi avvenimenti in linea è offline per facilità a cunnessione trà i nostri espositori è i so clienti.

Bensen Leather - 1

TuttuEsposizione di pelle di Cinan Fiera Situazione

All China Leather Exhibition (ACLE, cunnisciutu ancu Shanghai Leather Exhibition) hè l'unica mostra di livellu internaziunale in Cina, hè sempre stata cunnisciuta cum'è l'imprese internaziunali per sviluppà u enormu mercatu cinese deve participà à l'eventu, ma ancu l'industria di pelle glubale hè u focu di l'attenzione.Dapoi u so principiu in u 1998, Leather Fair hà accoltu decine di millaie di cumpratori ogni annu, principalmente da e pruvince maiò di a Cina di cunciatura è pruduzzione di calzature è prudutti di pelle.

Avà, l'industria di a pelle di China hè u focu di u glubale, più i paesi vicini di a Cina, cum'è Vietnam, Indonesia, etc., hè di guidà a crescita di a regione, cusì China Leather Fair hè logica per diventà a mostra di pelle più rapida in u mondu.L'industria di a pelle chinesa guida u mondu in parechji aspetti:

● Cina hè u più grande pruduttore mundiale di pelle finita, cù una grande dumanda di peddi crudi, chimichi di pelle è machini di pelle.

● A Cina hè u più grande esportatore di calzature in u mondu, cuntendu u 40% di i scarpi di u mondu, cusì a dumanda di pelle finita, machini di scarpi è materiali di scarpi hè ancu a più alta in u mondu.

● Cina hè u primu pruduttore di l'automobile in u mondu, cuntendu u 30% di u totale glubale, cusì ci hè una grande dumanda per a pelle di l'auto è di l'internu di l'auto.

● Urganizata da China Leather Association, l'urganizazione ufficiale di i paesi pruduttori di pelle più impurtanti, in cuuperazione cù APLF, u statutu di l'avvenimentu hè cunfirmatu.

Bensen Leather - 2

All China Leather Exhibition Fair hè una fiera cummerciale per l'upstream di l'industria di a pelle, vale à dì i tannerie.Hè u megliu postu per truvà peddi crudi, pelli semi-finite, chimichi di coghju, machini di pelle, tannerie domestiche utilizanu sta piattaforma per negozià l'affari, impurtà materie prime, trasfurmazioni cumpletu è esportate o furnisce pelli finite à i pruduttori domestici per fà prudutti finiti.I famosi tannerie d'oltremare introducenu ancu i so materiali di pelle è scarpi d'alta qualità à l'importatori domestici di scarpi è di pelle auto.

Aspittemu di scuntràvi in ​​Shanghai in 2021.


Tempu di pubblicazione: 29-oct-2021

Mandate u vostru messagiu à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi