Henan Bensen Industry Co.,Ltd

Cosa hè TPE

TPE (Elastomeru Termoplasticu) hè un tipu di materiale Elastomeru Termoplasticu, cù alta resistenza, alta resilienza, caratteristiche di trasfurmazioni di stampaggio iniezione, una larga gamma di applicazioni, prutezzione ambientale, sicurezza non tossica, tinta eccellente.

Fase di sviluppu storicu di u materiale TPE:

✧ L'anni 1950, quandu l'elastomeri sò stati utilizati prima cummirciali;

✧ L'anni 1990, quandu l'elastomeri scontru cù a tecnulugia di liberazione di pressione di a griglia di favo in l'aviazione;

✧ A creazione di u primu cuscinu di sedia per alleviare a pressione in u mondu per sedie à rotelle, chì hè statu prestu applicatu à i letti di cura medica;

✧ I cuscini di i nidi di i zitelli prematuri, induve e maglie elastomeriche di liberazione di pressione sò diventate a tecnulugia di cuscini più avanzata di u mondu;

✧ In u XXI seculu, quandu a reta di liberazione di pressione di elastomeri hè stata allargata per a prima volta in l'industria domestica, hà iniziatu rapidamente una onda à l'esteru, è a so eccellenti prestazioni di rilascio di pressione è u cunfortu ultra-altu hà cambiatu u sonnu di millaie di persone. ;"Elastomer pressure-release grid" per ottene un saltu qualitativu, da tandu, dorme senza "pressure".

U materiale TPE pò sustene a temperatura alta è bassa temperatura (-50-100 ℃), fluidità eccellente, resistenza à l'oliu, flessibilità eccellente, prutezzione ambientale eccellente, per risponde à i bisogni di i clienti per i prudutti cù alta resistenza à u clima.U materiale TPE per i tappetini di u pede di vittura hè diventatu sempre più cumuni.

Scopu di l'applicazione di u materiale TPE:

❖ Prodotti per i zitelli (succetti per i zitelli)

❖ Dispositivi medichi (sets di infusione medica)

❖ Prodotti high-end (club di golf)

❖ Forniture di l'automobile (tappetini di vittura)

 Vantaghji di i materiali TPE:

1.TPE hè un materiale amichevuli ambientale ricunnisciutu internaziunale.Hè più sicuru d'utilizà stu materiale per pruduce stuoie di carru in vitture d'alta temperatura.

2.TPE car decoru pavimentu stuoia hà una larga gamma molle è dura, bona flessibilità, resistenza à a temperatura alta è bassa, micca faciule da deformà, è un bonu effettu anti-skid.

U materiale 3.TPE hè ecologicu, elasticu, resistente à l'usura è riciclabile.Bensen sfrutta pienamente questi vantaghji nantu à u tappettu di u carru.

4. hè assai còmuda,Mat TPEÙn hè micca ingombrante cum'è una stufa di anellu di seta, micca cum'è ingombrante cum'è una stufa di pelle, ma ancu u modellu à iniezione, micca troppu bruttu, pulisce assai convenientu è veloce, bellu è assai simplice.

5.TPE materiale per fà u pede pad skid resistente è durable, è u so propiu materiale hè micca tossicu è senza gustu senza plastificante, a sicurità hè assai alta.

6.Durability hè differente da qualchi altri vantaghji di pads pedi, s'ellu hè usu nurmale, 5-6 anni ùn hè micca prublema.

ghxg
cghf

Vantaghji di u pavimentu TPEstuoie:

1. Forma 3D stampata digitalmente, allineando perfettamente i contorni di u pianu di a vittura di ogni mudellu.

2. Tailored and custom fit.Ogni mudellu di tappettu di vittura hè esclusivu per ogni mudellu di vittura.

3. Fattu di TPE ecunomica, è sano di bassa densità, chì durà anni di usu.

4. Tappettu di vittura senza slip è senza odore furnisce una prutezzione di fodera fresca è elegante.

5. Stand up in tutte e cundizioni climatichi, ghjorni chiusi, assolellati, ventu o neve.

6. Prutege assai contru soda, cafè spills, fangu, polvara, neve o accidenti.

7. Easy è ecunomica pulita è mantenimentu.Basta caccià a pulita cù l'acqua.

8. BCTC certificatu per assicurà l'ultime garanti di qualità.

9. 100% riciclabile è senza cadmiu, piombo, lattice è PVC.

xdfhx

Cumu a cura di i tappetini in TPE:

1.Rinse è seccu

Tappetini in TPEin u prucessu di rinsing pò esse direttamente lavatu cù acqua, vi ponu dinù aghjunghje l 'agente di pulizia currusivu apprupriati ùn hè micca forte, dopu à lavà pò esse struitu forza, i macchi d'acqua sarà scuzzulate seccu, mette in a ventilazione à asciugà.

2.Wipe cun un pappu umitu

L'envelope di coghju ùn pò micca piglià direttamente u risciacquare di a pistola d'acqua, perchè l'acqua hè faciule d'entra in u moldu laminatu.A pulizia di ogni ghjornu di u grande circundante di pelle pò esse fatta da solu sguassate cù un straccio umitu è ​​aspittendu chì si secca naturalmente.

3.Vacuuming

fgzf

Aduprate un picculu aspiratore cù una spazzola di setole per sguassà a polvera da a superficia, cum'è fate cù i vostri tappeti in casa.È a polvara in u crack, pò esse pulita cù un picculu aspiratore.

immersione acqua 4.Warm

U materiale TPE hè adattatu per i prudutti materni è zitelli è u campu medico, perchè a superficia di a superficiaTappetino in TPEpò adsorbe a polvera è e macchie in a groove di guida di a superficia quandu u processu TPE, u materiale hè impermeabile è pò sustene a temperatura di -50 ° ~ 75 °, cusì l'acqua calda pò esse usata per immerge, l'acqua calda pò lavà direttamente a superficia di u dispusitivi.Ma di solitu aduprà l'acqua pò esse lavata pulita, se appiccicosa dura à lavà e macchie pò esse imbulighjate cù acqua calda.Nisun additivi ùn cuntenenu formaldeide, fatti di stuoie di vittura ùn ponu micca odore è formaldeide cero, cusì hè diventata una nova generazione di stuoie di vittura di prutezzione di l'ambiente.


Tempu di Postu: Aug-09-2021

Mandate u vostru messagiu à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi