Henan Bensen Industry Co.,Ltd

Cumu pulisce a pelle di a vittura

Per prutege e nostre vitture, i pruprietarii sceglieranu u so cuscino di pelle di vittura preferitu per prutege a so vittura amata.I cuscini di e vitture ùn solu ponu allungà a vita di serviziu di e nostre vitture, è facenu i nostri vitture più belle.

Fighjemu prima à a caratteristica di a pelle: u toccu di pelle caldu, transpirable, faciule da tinte è una bona tenacità hè u vantaghju;pelle situazione secca facile à crack, umida ambiente pelle facile à falà, chì face u pelle hà bisognu di pulizia regulare è mantenimentu.

5
6

Cumu mantene i sedi di pelle di vittura:

Pulite è mantene regularmente
Hè essenziale per pulisce i sedi di pelle.Una pulizia troppu frequente farà ucopertina di sediu in pelleu rivestimentu di a superficia magre, ma assai tempu senza pulizia farà a superficia brutta.Quandu si pulisce i sedi di coghju in a vittura, i migliori agenti di pulizia di coghju deve esse usatu per pulizziari a polvera è e macchie nantu à a superficia di a pelle, per evitari i batteri è i contaminanti di a basura chì causanu danni di l'erosione à i sedi di coghju, è per mantene a secca è in ordine. 
 
Ammollamentu pruibitu
Parechji prupietari di vitture à volte perchè occupati ùn anu micca tempu per pulisceCopertura di sedia in pelle PUsuperficia, tendenu à immerge direttamente a copertina dopu l'asciugatura.Sta pratica ùn hè micca solu prumove a crescita di muffa in uCuoio in microfibra PU, ma ancu accurtà a vita di a pelle.Soaking copertina di u sediu per un bellu pezzu pruvucarà un grande gradu di danni.

Luntanu da a fonte di calore
Se mette qualcosa di troppu caldu vicinu à i sedi di coghju, portarà à u fenomenu di l'asciugatura di a pelle è di cracking, è u sediu di pelle di l'auto originale diventerà unsightly.Intantu, deve esse evitata sedi di pelle di vittura in u sole per un bellu pezzu, una longa esposizione à u sole farà chì a pelle di a superficia di u sediu fade off.

Ingrassatura intelligente
Aghjunghjite grassu à a pelle di u sediu in modu apprupriatu, pò aiutà à l'internu di a vittura di supplementu di nutrimentu in pelle, riparà a ferita, lasciate a superficia di a pelle di decorazione auto più liscia.Sentite più dolce è più liscia.

Cunsiglii di pulizia di pelle:

1.Se a superficia di a copertina di u sediu in pelle hè pulita, sguassate cù una spugna umida.Puderete una pulita cum'è una nova copertina di pelle.
2.Se u pelle di vitturacopertina di u sediua macchia hè pesante, applicà una quantità approprita di detergente di pelle à a spugna o a tovagliola umida;

7

3.Wipe a superficia di coghju cù una spugna di pulitura di pelle finu à chì a macchia hè pulita;
4.Wipe a spuma pulita cù una spugna, o sciacquate a pelle cù acqua;
5.Place pelle di microfibracopertina di u sediuà l'ombra è à l'aria secca (evite l'insulazione).

Comu sceglie l'agente di pulizia di pelle:
 
Perchè u materiale di pelle hè speciale, per quessa, a necessità di sceglie un pulitore speciale adattatu per a pelle diversa, Bensen vi ricorda, un pulitore di pelle di sedia cù un rendimentu eccellente deve risponde à e seguenti cundizioni:

1. U valore PH deve esse trà 5 ~ 7,5, per evitari a curruzzione di u pelle di microfibra per via di troppu acidu o troppu alkali.
2. Fragrance inodore o ligeramente ligera, se l'odore hè troppu forte, hè prubabile di esse mischju cù certi sustanzi chimichi dannusu.
3. Nisun agenti di attritu, evitendu a superficia di lucidatura di u pelle in u prucessu di pulizia, affettanu l'apparenza.
4. Forza di pulizia moderata, s'ellu hè un pulitore di pelle di vittura forte, pò causà riazzioni chimichi è dannu a dermis.
5. Deve esse un pulitore basatu à l'acqua, pò esse realizatu cura d'idratazione prufonda, allargà a vita di serviziu di a pelle di u sediu.
6. Pò esse degradatu, senza contaminazione à l'ambiente, risponde à i requisiti di prutezzione di l'ambiente.

Cumu mantene i sedili di pelle suede di vittura:
 
Ùn esse espunutu à u sole per un bellu pezzu, in modu per evità a pelle di u sediu fading, soprattuttu in l'estiu, deve parcheghja a vittura in un locu frescu;

Carpelle scamosciatasedia à u più luntanu pussibule da a surgente di calori dui pedi (circa 0,6 metri) di a pusizioni, comu troppu vicinu à a surgente di calori vi purtari a cracking pelle suede;

Pulizia è mantenimentu frequenti, ogni mese cù un agentu di pulizia di pelle di pelle prufessiunale, pulizziari, mantenimentu è decontaminazione;Dopu a puliziasediu di vittura, Ùn aduprate micca un secadoru per asciucà rapidamente a pelle, per fà l'asciugatura naturali di l'aria.
 
Cunsiglii caldi per a pulizia di i picculi passi:
1.Use un aspiratore per caccià a polvera è a polvara.Se a polvera s'accumula nantu à a pelusa o hè difficiuli di vacuum, spazzola cù una spazzola suave prima di aspira.

2.Wipe a superficia di pelle suede cun un pannu seccu, poi secca bè a fibra di u sediu.Se u faux suede hè sempre bruttu, sguassate cù l'acqua saponata è l'acqua calda, è poi secca bè.

3.Se a terra ùn esce micca, pruvate un pulitore di fibra dispunibule cummerciale.Applicà u pulitore in i zoni menu visibili prima per assicurà chì ùn hà micca affettatu negativupelle scamosciata finta.Aduprate u pulitore di u sediu secondu l'istruzzioni.

pulizia di pelle

A squadra di Bensen hè pronta à furnisce più infurmazioni se necessariu.Sè i metudi di sopra ùn funziona micca, o avete bisognu di più infurmazione nantu à qualsiasi prucessu, per piacè cuntattateci per email.Bensen ùn furnisce micca pulitori di pelle, ma pò furnisce bè curacopertina di sediu di vitturamateriali cum'è cuscini di vittura.Sè avete bisognu di serviziu, per piacè descrivite u vostru prublema in dettagliu per aiutà à truvà a megliu suluzione per voi.

U nostru email:bensen@carsleather.com
U nostru WhatsApp / Wechat: + 86-13381860818


Tempu di Postu: Settembre-08-2021

Mandate u vostru messagiu à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi