Henan Bensen Industry Co.,Ltd

Tutorial di creazione di sedili in pelle in microfibra di l'automobile

Cum'è a ghjente dumanda di spaziu internu di vittura hè sempre più altu, più è più persone sceglienu di rimpiazzà i sedi di tela cù sedi di pelle in microfibra, questu pò ancu esse chjamatu rinnuvatu, hè in realtà u spaziu internu di a vittura hè in un tonu diversu, rende a nostra vita. più còmode, ma avà u disignu di u spaziu interiore auto ùn pò micca risponde à i bisogni persunalizati di e persone.Bensen producepelle di microfibraper vitture cù servizii diversificati è persunalizati.I passi di i sedi di fabricazione Bensen sò descritti quì sottu:

 adsadad1

① Eliminazione di u sediu

1.Before di disassembly, e misure di prutezzione necessarii deve esse pigliatu per u veiculu per evità danni à u veiculu;

2. Prima disconnect the power supply of the car (per a nostra sicurità);

3.In ordine per facilità u disassembly di i sedi di fronte, avemu a prima aghjustà a pusizioni sediu in cunfurmità;

4.Eliminà u bullonu di fissazione, apre u coperchiu di a vite è svitate u vitu;

5.Determine a pusizione di bulloni è fibbie è sguassate cù arnesi prufessiunali;

6.L'accessori interni disassemblati deve esse bè prutetti è posti in boxes o scaffali.

7.Se u sediu di fronte hà un interruttore elettricu, unplug the wiring prima di disassembly;

8.Complete u disassembly è sguassate u sediu di fronte;

9.Remove i sedi di fila media è back row secondu a listessa prucedura;

10.Remove u sediu è caccià u pad spugna in u prossimu passu.U scheletru, a spugna è a pelle sò stati separati.

adsadad2

② Disegnu di mostra

1. Prima di disegnà a mostra, prima marca cù u numeru, supiriore è bassu, davanti è posteriore, a manca è a diritta pelle / sediu, etc. Per marcà: hè cunvenutu per ùn sapè micca quandu disegnu stu pezzu di pelle hè da quale parte;

2. Decompone a tappa di u sediu marcatu passu à passu cù un cuteddu;

3. Analizà a pelle di a tappa di u sediu è disegna una zucca nantu à a carta di carta cù un lapis.Stu passu hè chjamatu da e persone in l'industria (fà a versione);Allora in u disegnu di carta secondu a linea di lapis cù forbici cut out;Stu disegnu di mostra hè finitu.

adsadad3

③ Splicing

Tagliate a pelle stu passu hè relativamente simplice, secondu a carta chì avemu fattu per imitate:

1. Prima, mette a carta di carta nantu à a pelle è disegna u mudellu currispundente cù u tisu;

2. Aduprate un cuteddu per scumpressà upelle di microfibra;

adsadad4

④ Cucitura

1. Sutura a parte di cuscinu di u sediu è a parte di u backrest in una manera classificata, è sutura in cunfurmità stretta cù i marchi di contrapuntu di a pelle per assicurà l'integrità di a sutura;

2. Per a linea di pressa di pelle di sediu di fibra superfine, secondu i bisogni di u disignu, per aumentà a forza di sutura di a pusizione di a linea di pressa interna è l'apparenza di a superficia, aghjunghje un liner internu à a pusizione di a linea di sutura. è appughjà a linea nantu à a superficia;

3. Cose u fronte, u latu è u fondu di u sediu.A parte frontale di u metudu di sutura di a manica di u capu hè u listessu cum'è quella di a tappa di u sediu, ma perchè a manica di u capu hè in forma tridimensionale chjusa, deve esse cuperta nantu à a manica di a testa quandu hè chjusa, è a chjusa. a posizione deve esse cucita manualmente.

adsadad5

⑤ Imballaggio

Stu passu hè principarmenti nantu à a bona mudificazione di a personalità di i coperchi di a tavola è a sedia, cumu duvemu esse impannillati è installati.

Preparazione di l'attrezzi: pinze a scatto, strisce di materiale, filu d'acciaio, unghie, strisce di plastica;prima di a stallazione, prima di tuttu, a stallazione di fodera di u cuscino di u sediu;tandu u cuscino cuscini sediu sarà stallatu à a spugna cuscinu sediu, u lining di.

Prima di a stallazione, prima a stallazione di u cuscino di u cuscino di u sediu;tandu u cuscino cuscini sediu sarà stallatu à a spugna cuscini sediu, a striscia di gomma di u fodera deve currisponde à u cuscinu sediu spugna bona, cù C-tipu chiovu card fastening positioning;infine, u bordu di u cuscino di sedia cuscini per snap u scheletru di cuscinu di u sediu di snap fastening.

adsadad6

⑥ Rivestimentu di u sediu

Strumenti necessarii: soffiatore di calore.

I sedili di coghju di microfibra impannillati utilizanu l'aria calda per calà a pelle di microfibra à alte temperature per fà a reparazione massima di e pieghe;Perfeziona ulteriormente è taglia u sedile à a perfezione è una sperienza più còmoda.

adsadad7

U tutoriale di trasfurmazioni di sedi in pelle in microfibra di vittura hè mostratu sopra.Sì avete qualchì quistione, per piacè cuntattateci è a nostra squadra prufessiunale risponderà in 24 ore.

E-mail:bensen@carsleather.com

Tel: +86-13381860818


Tempu di post: Jul-20-2021

Mandate u vostru messagiu à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi