Henan Bensen Industry Co.,Ltd

2021 14a Esposizione Internaziunale di l'Automobile di Zhengzhou

Auto Show Name: 2021 14a Esposizione Internaziunale di l'Automobile di Zhengzhou
Tipu di Car Show:Complete Car Show
Auto Show Time: nuv.04, 2021 - 08 nuvembre 2021
Locu di l'Auto Show:Zhengzhou International Convention and Exhibition Center

Introduzione à l'Auto Show:

A 14ª Mostra Internazionale di l'Automobile di Zhengzhou è l'Esposizione di Veiculu in Rete Intelligente di l'Energia | Exhibition RV Camping (abbreviata cum'è Zhengzhou International Automobile Exhibition), sustinuta da u Dipartimentu di l'Industria è Tecnulugia di l'Informazione di a Pruvincia di Henan, urganizata da Shanghuang Exhibition Co. cù u tema di "Yu Cheer, benefit better ", sta mostra mostrarà a cultura di l'industria automobilistica diversificata è purterà i benefici più pratichi di compra di vittura per u publicu.Tu guardà per mè, ti ingratu, Zhengzhou, una cità cù un grande patrimoniu culturale, hè vicinu à fà per voi un stile unicu di festa di divertimentu di vittura di cori caldi, ascendenti.

Bensen Leather - 1

U 14th Zhengzhou International Auto Show in 2021, aderendu à u cuncettu di mostra di "tecnologia, moda è grandi benefici", aghjurnerà di novu e specificazioni di l'esposizione è i benefici di compra di vitture, è hè previstu di apre nove sale di mostra interni è piazza esterna di Zhengzhou International. Cunvenzione è Exhibition Center, cù una zona di mostra di quasi 80.000 metri quatratu, chì copre quasi 100 marche di vitture famose in casa è à l'esteru, è affissendu più di l'area di esibizione coprerà quasi 80.000 metri quadrati, coprendu quasi 100 vitture domestiche è straniere ben cunnisciute. marche, cù più di 1,000 veiculi in mostra, chì varieghja in u prezzu da decine di millaie di vitture di yuan à milioni di vitture di lussu.

Bensen Leather - 2

A basa di e vitture tradiziunali di carburante, a mostra averà ancu una nova mostra di vittura d'energia, una mostra di campeghju di caravane è una mostra naziunale di motociclette di moda à u stessu tempu, per chì a ghjente hà da pudè gode di e trè mostre.In più, ci sarà una cunferenza di scambiu di vitture usate, in modu chì i cunsumatori ponu veramente fà acquisti di vitture affordabbli, l'urganizatori cù una mostra di mostra prufessiunale di alta gamma, un serviziu di qualità meticulosu è attentu, hè impegnatu à u Zhengzhou International Auto Show in una piattaforma cumpleta. per una vita di vittura megliu.

● Novu ghjocu di moda nova sperienza per una megliu chjama di a cità

Animate per a vostra cità, animate per una vita megliu, u 2021 Zhengzhou International Auto Show porta un novu modu diversu di ghjucà.In a seconda mità di questu annu, Zhengzhou hà sperimentatu inundazioni è a recurrenza di u novu virus "Delta", ma u populu di Henan hà superatu ogni tipu di difficultà è hà iniziatu a vittoria finale per via di a so forza di vuluntà resistente."In risposta à u tema di a mostra di l'auto di quist'annu, l'urganizatori anu unitu a manu cù più di 300 magazzini auto 4S è 200 altre imprese à traversu u cunfini per lancià u "Programma di carburante per a cità" per cullà i missaghji boni di i citadini di Henan per a cità. di Zhengzhou.

Custruite un muru solidu di prutezzione per aiutà vi sentite sicuru per visità a mostra

Attualmente, a nova epidemia di a corona hè stata nurmalizata, u Zhengzhou International Auto Show riassume l'esperienza di successu passata, sviluppendu a pratica avanzata di prevenzione è cuntrollu di l'epidemie in l'industria di l'esibizioni domestiche, hà formulatu un prugramma di prevenzione è cuntrollu di epidemie più perfettu, rinfurzatu. e misure di prevenzione è cuntrollu, è hà fattu ogni sforzu per assicurà chì a prevenzione è u cuntrollu di l'epidemie di l'esposizione sia infallibile, in modu di creà un ambiente di mostra sicuru, còmode è sicuru per i cunsumatori.

In u 2021 14th Zhengzhou International Auto Show, 4-8 nuvembre, Zhengzhou International Convention and Exhibition Center per scuntrà voi!


Tempu di Postu: Nov-03-2021

Mandate u vostru messagiu à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi